Total War Forums

+ Reply to Thread
Results 1 to 8 of 8

Thread: Mises à jour du jeu

Member Private cL3m$45's Avatar

Thumbs up Mises à jour du jeu

Voilà, enfin des mise à jour, je pense et espère que d'autres viendront encore Désolé, elles sont en Anglais, à vous de traduire ^^

Celle du 28/03
    Multiplayer - Fixed a bug whereby winning a match made battle via the opponent conceding defeat did not register a win statistic or count towards the match made battle victory achievement.
    Multiplayer - Fixed a bug that would see The Dishonourable Coward trait from being incorrectly awarded to players. The trait has also been reset for the entire player base.
    Multiplayer - Fixed a bug that would see avatar costs incorrectly deducted from funds for a naval battle.
    Multiplayer - Fixed instances where players were unable to fully upgrade their General’s Avatar skills.

Et celle d'aujourd'hui ( 12/04 )
    Multiplayer - More game lobbies are now visible on the Battle List in Avatar Conquest mode.
    Multiplayer - More game lobbies are now visible on the Battle List in Multiplayer Campaign Mode.
    Multiplayer - Fix for crash when rearranging unit cards in battle lobby.
    Multiplayer Battle List - Fix for crash when [ALT] + [Tab]'ing / minimising the game when in a Battle List game lobby.
    Multiplayer Battle List - Fix for crash when changing the "Battle type" filter from "Classic Battles" to any other filter.
    Multiplayer Battle List - Fix for lag caused by selecting the "Classic Battles" tick box on the Host Battle setup screen (where the player names the game).
    Multiplayer Battles - Fix for UI bug where the back button did not function / was greyed out on the battle results screen leaving players stuck.
    Multiplayer Battles - Fixed for players having trouble joining 1v1 Match Made battles and being given a default army.
    Multiplayer Battles - Fix for Client crash if Host searches battle before Clients leave battle results screen in the Setup Team screen
    Multiplayer Battles - Fix for Client crash when Host kicks Client from the game while the Client is on the Retainer, Load Army or Save Army screen.
    Multiplayer Battles - Fix for rare crash when alliance goes under AI control due to player leaving the battle.
    Multiplayer Battles - Improved accessibility for players attempting to join a 1v1 Auto team land battle or Campaign drop in battle.
    Multiplayer Campaign - Fix for rare crash where player leaving battle causes crash for remaining players upon switch to AI control.
    Avatar - Fix for crash when [ALT] + [Tab]'ing / minimising the game on the Avatar customisation screen
    Battles - Fix for rare multithreading crash caused by interaction between the UI and the game
    Land Battles - Fix for crash in deployment phase caused by using the Increase Rank and Increase File buttons on a unit in Spear Wall formation
    Land Battles - Fix for rare crash when positioning the mouse over unit proxies when attempting to dock units
    Naval Battles - Fix for very rare crash when ordering ships
    Last edited by cL3m$45; 04-12-2011 at 06:33 PM.
    A vaincre sans péril on triomphe sans gloire.

Joueur de "Total war" depuis 2006.

Member Private Light14's Avatar

toujours pas de Directx 11 -_-'

Junior Member Private Mihawk6690's Avatar

C'est vrai que le patch Dx11 commence sérieusement à se faire attendre ...
    KNOWLEDGE IS THE POWER

Member Private Light14's Avatar

ils dise 2 a 4 semaines pour DX11 en faite il nous on sortie un autre patch sans Dx11 >_<, sa énerve d'attendre longtemps, en gros pas avant mai le patch DX11

Junior Member Private Mihawk6690's Avatar

Perso je comprends pas moi, j'imagine quand même le nombre de personnes qui tournent sur un Seven 64 bits par exemple comme moi, c'est quand même hyper frustrant d'avoir des ralentissements en grosses mêlées... Ca fait un moment que ça dure et ça gache le plaisir de jeu quoi. Faudrait se bouger un peu là !
    KNOWLEDGE IS THE POWER

Member Private cL3m$45's Avatar
    A vaincre sans péril on triomphe sans gloire.

Joueur de "Total war" depuis 2006.

Junior Member Private

Ils pourraient aussi faire un patch pour les héros en multi, c'est frustrant mais à un point!

Member Private

Perso ce patch ou rien c'est pareil en plus de nouveaux bugs (voir post recensement des bugs).
    Mis a part un peu plus de parties en liste de batailles

Les ralentissement en mêlés ca date depuis ETW (me souvient plus pour STW1 ROME ET MTW 1-2), vous remarqués que si vous baladez votre caméra ailleurs c est super fluide et dés que l'ont arrive sur les unités ca lags ... brefs.

Ce que je crains pour ma part ( et beaucoup d'autres) c'est que NTW aura était le dernier "samouraï" des TW, en effet leurs système vétérans( mais rien ne vous empêche de faire une armée sans vétérans mis a part le prix du général qui vaut 1800 pts niveau 10, sur une partie à 5000 points, vous faites le compte ...), ca tue le jeu, je préférais de loin l'ancien système de chevrons pour monter l'exp.
    Ce que je trouve sympa part contre c est le système de conquête.

Ensuite, je dirais (ca n'engage que moi, je suis sous w7 32b pour le moment) que dx 11 n'est pas une priorité, je pense qu'ils y bien d'autres bugs MAJEURS à régler avant.

+ Reply to Thread