-
Member
Lance Corporal
Ach je moet gewoon wat minder zeuren, en de spellen maar nemen hoe ze zijn. Niet alles kan perfect ^^
-
ik heb met napoleon nog nooit problemen gehad en met empire heb ik ook nooit veel problemen gehad laadde lang en multiplayer werkte niet maar ze werken nu beiden perfect.
-
Senior Member
Sergeant
hoe dan ook, het standpunt van CA was duidelijk:
we geven S2TW niet uit voor het volledig af is
-
Senior Member
Corporal
lolz ik snap niet hoe ze die trailers maken voor ze klaar is , hoe zouden ze dat eigenlijk doen zo een trailer of hoe je het noemt aah ja gameplay want in het spel is dat toch anders soms zo ...
-
Member
Lance Corporal
Als het de Gameplay is is het precies hetzelfde als in het spel, het heet niet voor niks 'GamePlay' (:
-
Senior Member
Sergeant
die trailers zijn in scene gezet
met andere woorden, ze schrijven een code voor alles wat je ziet, alles wat de mannen op je scherm doen
maar de graphics en bewegingen zijn wel die die je in het spel terug zal vinden
-
Senior Member
Corporal
een code mja cool ik vind dat eigenloijk het coolste enzo maar ik zag in die trailer dat je je spy's speciale vaardigheden ofzo iets **** leren is dat ook in ntw of etw??
-
Senior Member
Sergeant
nope, dit is geheel nieuw voor S2TW
-
Senior Member
Corporal
lolz leuk nog een reden om het te kopen XD
-
Tech-head
Brigadier
Budgetgaming.nl heeft een goed overzicht van de goedkoopste leveranciers in NL.
http://www.budgetgaming.nl/games/1/T...nsole-all.html
De Empire + Napoleon Gold edition (dus 2 games + alle DLC) heb je al voor EUR 18,-. Rome Gold voor EUR 7,-.
Verder is het verstandig om Steam goed in de gaten te houden. Er komen regelmatig sales voorbij waar oudere titels voor slechts enkele euros te krijgen zijn. Daar zit ook nog wel eens een Total War titeltje bij.