Welcome

Please register for Total War Access to use the forums. If you're an existing user, your forum details will be merged with Total War Access if you register with the same email or username. For more information please read our FAQ’s here.

Categories

no french , dutch , or other language for total war !!!

1977gge1977gge Junior MemberPosts: 22Registered Users
bonjour a tous c'est avec horreur que je m'aperçoit que total war warhammer sera le premier total war uniquement en anglais pourtant comme nombre de français j'ai été fidèle a la série possédant tous les titre dlc et autre de la série je paie toujours en préachat et toujours le prix fort alors POURQUOI SEGA NOUS ABANDONNE OU MEME NOUS INSULTE en nous prenant pour des peuple sans valeur indigne de pouvoir jouer dans leur langue natale ...
c'est ainsi que vous remerciez notre fidélité? croyez vous confortable de jouer a une stratégie en temps réel tout en cherchant les petites écritures nécessaire a la compréhension de l'action ...le jeu n'est pas sorti que je suis déjà déçu et j'espère que tous ensemble on fera modifié ce nouveau principe de sortir les meilleurs titre qu'en anglais...

Comments

• ForwegForweg Posts: 47Registered Users
    edited May 2016
    L'interface est en français. Y'a des sous-titres. Je vois pas en quoi c'est nous prendre pour des peuples sans valeur. L'audio c'est juste pour l'ambiance, pas besoin de ça pour comprendre le jeu. Faut arrêter d'être flippé de l'anglais ^^

The interface is in French. There are subtitles. I don't see in what they are taking us for worthless people. The audio is just for ambient, no need of it to understand the game. Stop being scared about English ^^

Edit: sorry, I add the translation
  • BillyRuffianBillyRuffian Moderator UKPosts: 36,177Registered Users, Moderators, Knights
    Please use only English on the forums, or at least provide a translation. From the forum Terms and Conditions:-
    6) Languages:
    languages are not currently supported on our forums, the default for the forums is English. Any other languages will have to be translated by you (including any material in your signatures). We are sorry for any inconvenience this may cause.

"He uses statistics as a drunken man uses lamp-posts - for support rather than illumination." (Andrew Lang)

|Takeda| Yokota Takatoshi

Forum Terms and Conditions: - https://forums.totalwar.com/discussion/172193/forum-terms-and-conditions#latest

"We wunt be druv". iot6pc7dn8qs.png
Sign In or Register to comment.