Welcome

Please register for Total War Access to use the forums. If you're an existing user, your forum details will be merged with Total War Access if you register with the same email or username. For more information please read our FAQ’s here.

Categories

Problèmes de qualité et nombre d'unités sur le jeu

scorpionsdu72scorpionsdu72 Registered Users Posts: 1
edited June 14 in Napoleon: Total War
Voila j'ai deux problèmes au sujet du jeu total war : napoléon
Le premier problème : J'aimerais bien augmenter le nombre de soldats dans chaque unité (j'ai testé avec des tutoriels sur ytb) mais ça ne marche pas malgré de nombreuses tentatives.
Le deuxième problème : L'option "qualité" reste bloqué sur moyen (j'ai essayé plusieurs fois de débloquer élevé... avec des tutoriels mais aucun succès) et j'aimerai débloquer la qualité élevé
J'ai un ordinateur portable avec le système suivant :
- processeur : Intel core i5-72000 CPU
2.50 GHz 2.71 GHz
- Mémoire RAM installé : 4.00 Go
-Type du système : système d'exploitation 64 bits
- NVDIA GetForce MX 130 with 2GB VRAM
(je les mets au cas ou si il y a un lien avec mes deux problèmes)

Merci de votre aide si vous avez des solutions pour résoudre mes deux problèmes.

English on the forum please. Google Translation: (Anglais sur le forum s'il vous plaît. Google Traduction:)

Here I have two problems about the total war game: Napoleon
The first problem: I would like to increase the number of soldiers in each unit (I tested with tutorials on ytb) but it does not work despite many attempts.
The second problem: The "quality" option remains blocked on medium (I tried several times to unlock high ... with tutorials but no success) and I would like to unlock high quality
I have a laptop with the following system:
- processor: Intel core i5-72000 CPU
2.50 GHz 2.71 GHz
- RAM memory installed: 4.00 GB
- System type: 64-bit operating system
- NVDIA GetForce MX 130 with 2GB VRAM
(I put them in case or if there is a link with my two problems)

Thank you for your help if you have solutions to solve my two problems.

Post edited by dge1 on
Sign In or Register to comment.