Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

kopen

2»

Comments

• luckylimburgerluckylimburger Senior Member Posts: 1,856Registered Users
    edited February 2011
    Voor 1 zou ik geen oplossing weten behalve het later opnieuw proberen
    Enn voor 2 is het antwoord dat als je het via steam koopt kun je het alleen downloaden. Het is niet zo dat je dan ook een doosje met een CD erin krijgt.
  • lordmaximus77lordmaximus77 Technical Moderator Leeuwarden, NLPosts: 3,050Registered Users, Moderators, Tech Moderators
    edited February 2011
    1 komt waarschijnlijk door FurkiTurki's leeftijd. Steam heeft een Age check. En als de profiel info klopt is FurkiTurki op dit moment 13.
    Te jong om zelfstandig online te mogen kopen.

Oftewel. Pa,Ma of een oudere broer of zus inschakelen.
    Any fool can make things bigger and more complex. It takes a touch of genius – and a lot of courage – to move in the opposite direction. — Albert Einstein

viri non urinat in ventum — Anonymous Roman

TOTAL WAR FORUM: TERMS AND CONDITIONS
  • FurkiTurkiFurkiTurki Senior Member Posts: 111Registered Users
    edited February 2011
    ja maar ik kan me niet eens registreren en daarvoor moet je 13zijn en die dingenskes accepteren en dan staat er probeer het later nog eens altijd ligt het aan mijn pc of ??...
  • L3G0L3G0 Member Posts: 80Registered Users
    edited February 2011
    Nee aan je leeftijd, "probeer het later" als je oud genoeg bent.
  • lordmaximus77lordmaximus77 Technical Moderator Leeuwarden, NLPosts: 3,050Registered Users, Moderators, Tech Moderators
    edited February 2011
    Heb je wellicht vrienden die wel oud genoeg zijn? Je **** op steam namelijk behalve games voor jezelf kopen ook games aan anderen cadeau doen. Als je iemand kent die een game voor je kan kopen en jou deze cadeau doet, dan heb je het ook.

Ik neem aan dat je wel een normaal Steam account hebt?
    Any fool can make things bigger and more complex. It takes a touch of genius – and a lot of courage – to move in the opposite direction. — Albert Einstein

viri non urinat in ventum — Anonymous Roman

TOTAL WAR FORUM: TERMS AND CONDITIONS
2»
Sign In or Register to comment.