Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Adorbs

Dutch language forums

13»

Comments

• FurkiTurkiFurkiTurki Senior Member Posts: 111Registered Users
    edited January 2011
    thahaha oke genoeg redenen om voor 7 te gaan maar nu nog efkes een onderzoek doen aan goeie laptops om te gamen amai da gaat moeilijk zijn mja kzal wel alsk 15-16 word een laptop kopen dusja ;D
  • L3G0L3G0 Member Posts: 80Registered Users
    edited January 2011
    Game Pc's ftw?
  • FurkiTurkiFurkiTurki Senior Member Posts: 111Registered Users
    edited January 2011
    L3G0 wrote: »
    Game Pc's ftw?

ftw?? ja ik wil zo game laptops die goede prestaties heeft
  • ShuusuiShuusui Senior Member Posts: 216Registered Users
    edited April 2011
    lol V l a m i n g e n, blijkbaar een serieus scheldwoord :P .

m i n g e [mɪndʒ]
    n Brit taboo slang
    1. (Life Sciences & Allied Applications / Anatomy) the female genitals
    2. women collectively considered as sexual objects
    (\_/)
    (O.o)
    (> <) WORLD DOMINATION
  • modsmods Junior Member Posts: 6Registered Users
    edited April 2011
    Kan iemand me eens uitleggen hoe ik eem mod moet toepassen,

blutch
  • lafayettelafayette Junior Member Posts: 1Registered Users
    edited May 2011
    lol V l a m i n g e n, blijkbaar een serieus scheldwoord :P .
    zeg ik heb een vraagsje speel jij shogun total war II maar met de mods Darthmod en met AUM units
    greetz
    kzien ook van oostende kriegent gelik nie gefixed pffffffft anders met empire en zo nooit geen problemen gehad voor een mod te installeren **** zeg
    kom zot
  • modsmods Junior Member Posts: 6Registered Users
    edited May 2011
    Gewoon napoleon en mods Darthmod en AUM units zeggen me niets
  • BatavusBatavus Senior Member Posts: 457Registered Users
    edited May 2011
    Psycho V wrote: »
    De Belgen waren taai strijders geen twijfel ... maar veel van hun martial dapperheid in de tijd van Caesar (1e C BC) was te wijten aan de relatieve zwakte van de volken / stammen uit Centraal-Gallië.

Herinneren, was de Galliërs afgestoten de onslaughter van de Belgen naar Gallië (Frankrijk) in het 2de C v. Chr. Wanneer de Arverni alliantie viel uiteen na de enorme nederlaag tegen de Romeinen in 120 voor Christus, het machtsvacuüm te moedigen een weer oplevende Aedui confederatie. Het conflict dodelijk deze staten verzwakt tot het punt dat ze een beroep op de Duitse en in mindere mate, Belgae huurlingen.

Ah, nee, hou op! Dat kan net zo goed JAPANS zijn dat door een translator is gehaald.
    En ik sluit me aan bij degenen die vinden dat een Nederlandstalig forum nogal nutteloos is.
    Ook is het niet bepaald verheffend om te zien hoe sommigen het Nederlands toetakelen met afkortingen, onafgemaakte zinnen en wat dies meer zij.

Aaanywaay, back to the English forums.

Yahoo Babel Fish maakt er dit van. Hoop dat Psycho V hier wijs uit wordt. :cool:
    Ah, no, hou on! That can just as well JAPANESE be that it has been obtained by translator. And I dovetail myself those who find that a Dutch-speaking forum is rather useless. Also it has not been stipulated see it edifying how some Dutch beating with abbreviations, onafgemaakte senses and what dies more they.
    No darn samurai ever won a war by dying honourably. He won it by letting the other poor samurai die honoroubly.

Napoleon Total War: France Vs. Oldenburg NEW
    http://www.youtube.com/watch?v=talR3UZGt8M

Shogun 2 Total War: Chaos At Sea
    www.youtube.com/watch?v=TRPkLPJbAr8
  • TeunerTeuner Junior Member Posts: 26Registered Users
    edited August 2011
    nou nog een nederlander
    "Je maintiendrai"
    Slogan of William of Orange

"Mon Dieu, mon Dieu, ayez pitié de moi et de ce pauvre peuple."
    "Mijn God, Mijn God, heb medelijden met mij en met dit arme volk."
    "My God, My God, have pity on me and these poor people."
    William of Orange his last words
  • WAROFHELIUMWAROFHELIUM Junior Member Posts: 29Registered Users
    edited August 2011
    Ja ik ben ook Vlaming. Ik vraag me af of alle Nederlandstaligen nog begrijpen dat ze 1 volk zijn geweest dat van Le Havre (wat de haven betekend) tot aan de schelde leefde en altijd verfranst zijn geweest en naar het Noorden zijn getrokken en zelfs zee hebben droog gelegd tot tegen de Friesen om aan land te geraken

En dat we pas zijn gescheiden toen de Spanjaarden in Nederland werden verdreven met Willem van Oranje op kop maar hij niet tot aan Antwerpen geraakte waardoor duizenden protestantse Antwerpenaaren naar Rotterdam zijn gevlucht en wij Vlami-ngen nog lang belastingen mogen betalen hebben aan jan en alle man

Overigens is een Nederlands subforum nogal vreemd maar wel leuk om andere Nederlandse Total war liefhebbers te ontmoeten.

PS; wat betreft de Belgae daar hebben wij niet veel bloedverwanten mee, wij zijn Germanen die ooit opperduits en nederduits spraken wat dan duits en nederlands is geworden (kan je gemakkelijk merken aan hoe we beiden onze getallen uitspreken, omgekeerd!! :p) de Galliërs zijn namelijk onder de voet gelopen
    I hope all Duch people will unite again as in the Total War series
  • ChadWardenChadWarden Junior Member Posts: 1Registered Users
    edited September 2011
    Wie van jullie is ook lid van TWCenter?
  • ScorepioScorepio Senior Member Posts: 256Registered Users
    edited September 2011
    ChadWarden wrote: »

Als echte fan kan je niet anders dan daar ook geregistreerd te zijn.
    Ik dus , onder dezelfde naam.
    [PORTABLE-ID]scorepio[/PORTABLE-ID]
  • TherRoyalDutchSoldierTherRoyalDutchSoldier Junior Member Posts: 26Registered Users
    edited February 2012
    4th royal army zoekt nieuwe leden!
  • NipponseiNipponsei Member Posts: 72Registered Users
    edited July 2012
    Dutch Dokusai zoekt NL/BE Goeie/Actieve Shogun 2/FotS spelers.
    Wij hebben Sword/Cav en Spear Clan Specs beschikbaar dus voor iedereen wat wils.
    Info op: www.dutchdokusai.com
  • Lucius ServiusLucius Servius Junior Member Posts: 5Registered Users
    edited June 2014
    Eigenlijk is het best wel tof dat er een forum voor nederlandstalige mensen is. Beschouw het als een privélege! :)
    "The die is cast." -Julius Caesar

"Life is neither good or evil, but only a place for good and evil." -Marcus Aurelius
  • kochukhankochukhan Junior Member Posts: 18Registered Users
    edited April 2015
    ChadWarden wrote: »

Hallo ik ben ook al lid op TWCenter forum,

En Hallo nog leuk om te zien op dit Forum een Dutch language place, zo dat ik ook kan in Nederlands schrijven :)

ben een Centraal Azietish afkomst maar Geboren en gegroeit in Nederland en ik woon in Zutphen mijn neef is ook geregisiteerd op deze en op die andere forums met naam Boztorgai Khan misschien zeg dat wel wat ? :D

Met vriendelijke groeten,

Köchü Khan
    inbg43.jpg

"This king (Köchü) has neither city nor castle; he and his people live always either in the wide plains or among great mountains and valleys. They subsist on the milk and flesh of their cattle, and have no grain. The king has a vast number of people, but he carries on no war with anybody, and his people live in great tranquility. They have enormous numbers of cattle, camels, horses, oxen, sheep, and so forth."
13»
Sign In or Register to comment.